Assalamualaikum

Apa kabar semua? Saya tahu anda semua rindu kat saya lagi2 si nadia amalina dan ajis. Ok2, kita terus ke topik utama. Sekarang ini antara kabar2 yang membimbangkan pelajar2 pre med adalah kabar dari budak gemok kulit hitam yang sekarang sedang menuntut ilmu di medan.

Apa kabarnya?

Semalam halim ym aku cakap boyak gemuk nak beli motor. Beberapa hari sebelum tu pun aku menerima berita2 angin yang hampir sama dari banyak sumber. Aku bukan tak merestui niat dia itu, tapi aku tak nak pisang berbuah dua kali. Apa lu tak ingat ke boyak lagi sikit lagi malaikat maut nak jemput lu masa dekat bertam dulu. Aku dengar pun cakap2 saksi yang lu jatuh menghala ke kiri. Selalu orang yang berat bahu kiri ini apa? haaaa, tu kena tanya ustaz puaka, tanya hanis nordin pun boleh jugak sebab dia tu aku dengar selalu pergi surau. Pergi surau kalau ada makan free je la.

So, sekarang tak payah nak formsping2 gua tanya adakah niat boyak tu perlu diteruskan. Secara peribadi, gua tak merestui niat boyak seperti mak bapak boyak tak merestui dia berkawan dengan budak2 akhlak tinggi macam aku, aku rasa budak2 lain pun sama. Jadi boyak, dengarlah nasihat dari rakan2 mu yang bijak bestari ni. Lagi satu, aku dengar orang medan bawak kereta suka langgar binatang. Tak takut ke boyak?


'Gambr boyak masa muda2' - ihsan ehsan gelong

Eh, gua baru perasan. Nama gua dikaitkan sama saiful bahari dekat bahagian bawah sekali blog ni. Cilake payard

Comments

3 Responses to “Khabar Dari Medan 2”

  1. Naddyamal on May 7, 2010 at 12:23 PM

    ble masa ak rindu ko?...x terigt lgsg kot...

  2. BoYakk on May 7, 2010 at 1:42 PM

    prangai ko cam setan
    mane mak ak nk restui kawan ngan ko

  3. Ikmal Fayadh on May 7, 2010 at 7:29 PM

    haha
    kau tengok!
    kan boyak da touching..