...sambungan...

Ajis : Uh , mana hang tau nie ?? Aku main taram pakai ja , beli dari peter kasut tu , dia terbeli kasut besaq
Aku : Bodoh juga peter nie ( dalam hati ) , kira hang memang peminat joe flizzow la nie ??
Ajis : Takdak maknanya
Aku : Kira hang mencetus fenoemana fesyen tersendiri la ??
Ajis : Haah , tepat sekali , hang la yang akan ikut nanti
Aku : Wak lu !! Aku dengaq hang saja pakai cam joe flizzow nak attract cewek2 medan ?
Ajis : Bila pulak ?? Takda kerja r !! Medan banyak cewek batak , kasaq2 , suara macam serabut
Aku : Uisyh , batak pun ada gak yang cun , hang tak tertarik ka ??
Ajis : Tertarik , dekat sapa ??
Aku : Aku dengaq banyak awek Medan dok usha hang sejak jadik joe flizzow nie ??
Ajis : Blah r , aku tak perasan pun
Aku : Hang tak perasan sebab badan hang besaq , terlindung , cewek2 sorok belakang badan hang
Ajis : Oooo , lupa pulak kan
Aku : Nie betoi ke takda awek medan nak tekel hang ? Sebab aku dengaq hang dah kira tahap cantik menarik tertarik kau memang da bomb dah ni
Ajis : Kalau ada pun aku taknak la , parents aku pun tak galakkan
Aku : Anak soleh hang ni , patut la sehat
Ajis : Baru hang tau , bukan ja sehat , putih lagi , cuba tengok hang
Aku : Main kasaq nampak , hang tak ingat apa mat salleh tue habaq tadi ? Kira pa yang aku dengaq tu fitnah je la ??
Ajis : Diorang saja ja nak kecoh2 tu
Aku : Tapi , kalau takda angin , masakan pokok bergoyang ??
Ajis : Kalau ada orang goyangkan , goyang juag kan ??
Aku : Tapi kalau hang , memang orang susah nak goyangkan ,berat
Ajis : Tau tak pa
Aku : Ok la , aku nak kene cepat nie , kang tertinggal flight , supir dah tunggu tu
Ajis : Ok2 , kem salam dekat munjir
Aku : Ok , terima kasih atas kerjasama , assalamualaikum

Beberapa detik selepas itu , aku menerima sms , yang menyatakan , ajis sudah digelar yakuza pula , kerana dia mempunyai tatoo di anggota badannya yang tak kelihatan , namun , aku sedang ditemani dan dilayani awek2 pramugari first class , sambil baring dekat seat 180 darjah dalam kapal terbang , jadik aku malas nak ambik port , itu aku terjah lain kali

Comments

2 Responses to “Terjah # 1 ( Bahagian 2 )”

  1. Ikmal Fayadh on October 16, 2009 at 1:52 AM

    mawi,baguslah kau nyer terjahan.

    yg aku x stuju satu je,,
    camne awek mat salleh 2 ckp kau org italy??

    org johor mmg bnyak penipu sial.haha

  2. AZWAN on October 16, 2009 at 3:31 PM

    aku musykil dow ngn mat saleh 2...
    aku rs die lpe pkai cntcts lens..haha