Assalamualaikum


Haa, gua tahu ramai yang tahu rancangan ni walaupun tak pernah tengok.Gua pun tak pernah tengok tapi kewujudan rancagan ni gua tahu. Sekarang da masuk musim ketiga. Dah ada sembilan finalis dah pun. Ini petikan yang gua ambek dari laman sesawang lain :




Senarai 9 calon gadis Melayu musim ke 3 kali ini ialah Afiqah Hazwani Md Nordin, 18, atau lebih dikenali Afiqah dari Johor; Nur Diana Zainuddin (Diana), 19, dari Pulau Pinang dan Nor Shamimi Ernida Mansor (Mimie), 20, dari Kedah, Norhidayah Samsudin (Hidayah), 21, dari Johor; Siti Nurzakiah Abdul Aziz (Zakiah), 21, dari Selangor dan Siti Mastura Mohamad Saleh (Mastura), 24, dari Pahang, Fatheen Nabila Ghazali (Fatheen), 24, dari Johor; Norazrina Mohd Salleh (Rina), 25, dari Selangor dan Siti Amira Mustakhim (Amira), 25, dari Kedah.

U'all kira berapa orang orang johor. Senang cerita, paling ramai dari mana?

Kesimpulan dari artikel gua ni, dah nampak sangat orang johor baik-baik dan sangat melayu. Kalau ada rancangan jejaka melayu, gua kompem, nama gua, hanis, tempang sah-sah jadik finalis. Ye dok fayard? Teman da kabor da yob, gerenti punya yob!!

Oh ya, hari ni, acms masuk paper lagi. Gila power, skrang ada MoU ngan universiti songkla. Peh, kalau aku dapat, tiap weekend lepak hatyai yob.....

Sekian, selamat berpuasa semua.

Comments

2 Responses to “Gadis Melayu”

  1. Ikmal Fayadh on August 29, 2010 at 2:50 PM

    eleh, orang johor banyak implan. cucuk tang sini, tang sana. tak boleh pakai..

    orang perak lagi ayu lah.

    contohnya; naddyamal ♥

  2. usus kecik on September 1, 2010 at 6:34 PM

    kedah steady ja.

    pulun kedah pulun