Dulu, mawi ada cerita kat aku yang dia suka sangat lagu ni, dia cakap ada satu malam tu, dia ulang-ulang dengar lagu ni nak dekat 10-15 kali macam tu. Dengan bersungguh-sungguh dia ceritakan, aku iyakan aja. Aku sekadar memetik apa yang dia katakan dulu;


" kalau lu nak tau, gua rasa inilah lagu tema cinta gua.. cinta sejati dan hakiki. Gua memang syahdu betul dengar lagu nie. Dan gua rasa, gua memang dilahirkan dengan jiwa cinta. Ohh see you di IPT.. Memang layan lah lagu nie gua cakap sama lu! "


Eh, sekejap. Aku rasa kena tukar la tajuk lagu ni bagi sesuai sikit. aaaa See You Di Indonesia. yeah! NICE. Video ini disertakan dengan lirik sekali. Kalian boleh menghayati sama-sama. Enjoi!


Muat turun nada lagu ini. Gratis loe.

Comments

3 Responses to “Mari menyanyi.”

  1. Anonymous on March 11, 2010 at 6:36 PM

    gua syahdu.....
    terima kaseh payad
    gua harap boyak dapat ambik iktibar dari lagu ni

  2. Cik Kiah on March 11, 2010 at 8:36 PM

    haha, muka mawi macam otai..
    tapi layan lagu ni.
    jiwa lembut. haha

  3. usus kecik on March 12, 2010 at 1:38 PM

    otai kah mawi?
    otai lagi en subri.kan kan kan?