semalam aku ada kol x rumate aku kt pv dulu. saje je nak bertanye khabar tapi ape hal ntah dye excited sangat time aku kol 2.aku xtaw pape pn.dia ckp ari ni ada kaitan dengan hidop dia.mane la aku nak ambil port lagi pasal hidop dia.aku bukan rumate dia lagi.tapi sebenarnya aku saja je buat2 tak ingat yang hari ni hari ultah dia.pegi mampos aku nak wish.dari semalam dok soh aku wish.teringat kembali waktu besday mamat ni time kt pv dulu.budak2 laki tak baling telur,tepung atau minyak pn kt badan dia.mungkin sebab dia da slalu sangat mandi minyak dengan kaum dia.tapi dia ni spesial case sket,budak2 ni juz baling air sabun dan geletek dia je.tapi yang unik nya,payad geletek dia sampai berkeringat ketiak dia.budak2 jadi geli terus semua tak jadi nak geletek lagi.

untuk post aku yg ke-9 ni,aku malas nak cerita panjang2.jadi aku dendang kamu dengan gambar x-rumate aku ni.tapi masalah nya aku tak ada gambar dia.jadi aku telusuri la di laman google dan ini hasil gambarnya.



buktinya susah nak cari gambar mamat ni sampai gambar ni yang keluar plak.


satu lagi kes tersalah tapi aku tak paham kenape mesti keluar gambar yang sejenis dengan dia.


ini la mamat yang aku maksudkn tu.hati aku da panas.jadi gambar sebenar ni aku mintak dari eimy she.dia ada simpan.

jadi di kesempatan ini aku nak ucap kan ucapan selamat hari ultah kepada mawi aka x-rumate aku.lepas aku wish ni aku lah orang yang ke-4 selepas mak bpak dia dan munjir serta eimy she.aku da cakap kt dia jangan jadi budak jahat,kan da takde orang nak wish.degil tak nak dengar nasihat rumate.dulu bapak dia da pesan jadi la budak baik macam hanis 2, 2 pun lepas bapak dia nampak aku baru balik surau time bapak dia datang melawat mamat ni kt pv dulu.

Comments

13 Responses to “ultah”

  1. faiz pait on February 4, 2010 at 2:11 PM

    mmng sbjik lah...hahaha
    tam...roti 1..kasi banjir pnya..hahaha

  2. Ikmal Fayadh on February 4, 2010 at 3:06 PM

    sumpah pasni aku tak geletek ketiak dye lagi. eeuuww~

    selamat ulang tahun lah jejaka hitam manis!
    pesan eime she: i tunggu you balik tau..

    meooww.

  3. Cik Kiah on February 4, 2010 at 3:08 PM

    mawi, cik kiah ucapkan selamat hari jadi. semoga murah rezeki selalu okay.

    perangai tu ubah sikit, sedar diri da besar. :)

  4. Anonymous on February 4, 2010 at 3:46 PM

    ko taip kasim mustafa la 2 bukan syafiq mustafa, 2 kluar gmbr bkn2...br pandai guna internet seminggu da berlagak taip xnak tgk kibod

    bg pembaca semua, jgn terpedaya dgn helah budak pontian ni, gmbr laz 2 sebenarnya dia amek dari dlm wallet dia, dia letak sebelah gmbr dia, pastu dia tulis bff forever sekali ngan gmbr heart, saya pun xpham, ala yg macam gadis2 selalu buat 2.....sweet xdia dekat i?

  5. AZWAN on February 4, 2010 at 4:48 PM

    mawi.....happy birthday..
    kim salam kt munjir skali..
    aku lpe dow birthday korg..huhu
    semoga semakin puteh beb..haha

  6. usus kecik on February 4, 2010 at 6:52 PM

    hai mawiii. patot la bagi 'hint' macam-macam semalam. cakap dah besaq la, dah boleh kawen ngan A#y la, sunat la. ko pnya ultah ka. pandai ja kan u ni.

    sebelom aku wish ko nak majok ngan aku lg x? janji x majok dah eh. ka nak aku nyanti lagu 'Alif Satar, plis plis plis'?

  7. munzir on February 4, 2010 at 10:30 PM

    mawi hepi birthday! hihi.

  8. Unknown on February 5, 2010 at 12:20 AM

    hepi burfday mawi~~ :D

  9. Azreel on February 5, 2010 at 12:24 AM

    hepi befday kopok lekor

  10. azrasareera on February 5, 2010 at 12:30 AM

    hepi befday mawi~
    smoga sntiasa diredhai Allah~
    ^_^

  11. Anonymous on February 5, 2010 at 11:07 AM

    terima kaseh
    alhmadulillah

  12. Elias on February 5, 2010 at 5:23 PM

    zHepi bithday orang minyak.haha.

  13. ~ma@~ on February 6, 2010 at 9:45 PM

    epi bday mawi~