Hey kawan semua!

Satu segmen baru akan bersiaran di blog ini. Segmen terbaru ini lebih kepada hiburan dan gameshow. Anda semua mesti ghairah bukan nak tahu apakah segmen tersebut? Tenang dan relakskan diri anda okay. Sudah bersedia semua?

'Who’s That Pokemon!’

Mesti tertanya-tanya ape bende nie..nama game pun cam bodoh je. Dengar sini baek-baek okay. Satu gambar daripada kauorang semua akan dipilih secara rawak. Gambar tersebut akan di-crop bahagian yang tertentu seperti mata, bibir, mulut malah tahi lalat pun berkemungkinan. Di dalam segmen 'Who’s That Pokemon!’ ini anda semua dikehendaki meneka gambar tersebut milik siapa. Misalnya, ade gambar mulut, so mulut siapakah itu? jangan risau, tak susah mana pun. kacang sahajalah. Hint akan diberi.

Semua sudah faham kan.. senang sahaja. Segmen ini akan disiarkan setiap hari sabtu dan jawapannya akan menyusul pada hari sabtu yang berikutnya. Sebarang komen mengenai segmen terbaru ini boleh diajukan. Peace!

KERIANGAN UNTUK KITA BERSAMA.



'Who's That Pokemon!' Episod - 1


Image and video hosting by TinyPic
 
 
 
Beliau lemah lembut, hensem lagi. Beliau ini senang cerita memang baeklah sangat orangnya. Kalu ternampak benda-benda yang boleh mengugatkan keimanan, beliau cepat-cepat tutup mata, berdosa katanya. Mungkin beliau anak yang soleh. Who's that pokemon!

Comments

6 Responses to “ ”

  1. Unknown on February 6, 2010 at 9:00 PM
    This comment has been removed by the author.
  2. Unknown on February 6, 2010 at 9:00 PM

    it's hazrin~~
    *suare hazrin mngaji*.. xD
    btol x??

  3. Naddyamal on February 6, 2010 at 10:57 PM

    hazrin-arif cakap

  4. BoYakk on February 7, 2010 at 2:02 AM

    boyakk kot
    ak tau boyak baek
    anak soleh
    klo nmpk bnde2 x elok mmg die lari r

  5. Anonymous on February 7, 2010 at 12:49 PM

    sifat-sifat tue dah ada dekat mawi dah...

  6. POS ptn sdn bhd on February 7, 2010 at 5:24 PM

    mungkin juga firdaus...