1)Musim sejuk yg ekstrem di England yg patutnya aku tgk EPL tergendala.


2)dengan ending yg sume dah tau...Man Utd la menang...boring btol asyik mng je kan?

3)ditambah dgn kemenangan Emas pasukan bolasepak Msia di Loas.

4) 3 faktor ni buat aku tibe2 je nk tgk Liga Perdana Msia atau nama grand nye Liga Premier.

5) berita baiknya ada kawan kita kt acms yg akan main ni...player ni sperti kita tau...torres pun main sama2 dgn dia dulu...dia pun sendiri cakap yg ronaldo pun datang klinik bola sepak anjuran dia...hebat2..

6) mcm mane tibe2 dia boleh dapat main ni?? haha...untuk pengetahuan sume...Pos Malaysia FC menerima jemputan dari FAM untuk menyertai Liga Perdana.

7) ini kerana kehebatan mereka yg menjuarai Liga FAM musim lepas walaupun dengan ketiadaan player dari acms yg hebat ni..

8) faktor lain yg team pos ni dapat main kt liga yg paling tinggi standardnye kt msia sebab...team2 club lain dah bankrup..mcm team My team dah jadi team futsal acms kt medan...team proton dah sedar yg jualan krete proton pun x brape ok..nak main bola pulak...

9)faktor yg utama ialah FAM nk tgk pemain Pos dari acms yg digembar gemburkan hebat..

10)mesti sume dah tau kan player ni...Pos msia dan torres....sape lg kan?

11)menurut jurulatih team pos Alan Lim.."bagi saya bola ni sama je sume...dan yg paling penting bagi saya adalah fitness...atas padang team yg paling fit akan ada chances nk mng"

12)diharapkan hanis dpt meningkatkan fitnessnya kerana coach anda sgt pentingkan fitness.

13)menurut manger team Pos Msia...(seorang perempuan ya) team pos ni berasaskan staff2 pos sendiri..60% player adalah kaki dan tangan pekerja pos..13 adalah posmen dan seorang adalah kerani pos..selebihnya adalah pemain2 import dari club lain.

14)manager ni bley lupa plak pasal hanis...haih...dia x mention pun player world class yg ada dlm team dia..mungkin dia nk low profile dan x nk mengejutkan bnyk pihak...nnt ada club baru yg tarik diri pulak..mcm club USM FC dan team Muar mne ntah...sori ye..Pontian dan Sungai Buloh tidak terlibat...

15) target team pos ni realistik juga lah..nk stay dlm liga perdana ni long term...3 tahun...klw ada surat2 yg korg patot dpt tapi x dpt...ni korg kene tny posmen2 dlm team ni...sebok sgt main bola kan?

16) kpd rakan2 jgn lupa nonton perlawanan antara Negri sombilan dan Selangor ye...hari ahad..piala sumbang dan kasih...=SUMBANGSIH...ok

Comments

3 Responses to “Liga Perdana”

  1. Anonymous on January 8, 2010 at 11:49 AM

    gua harap dia gelecek bola tak lembab macam posmen kerja hantar surat, gua harap dia rembat tak melayang macam surat kena baling posmen, gua harap tandukan dia sekeras helmet posmen
    tapi gua tau harapan gua semua palsu, jadi gua berhenti berharap

  2. Ikmal Fayadh on January 9, 2010 at 12:34 PM

    posmen sekarang mengada-ngada.sumpah gedik.nak maen bola konon.ceyh


    hambeeeekk kau.haha

  3. Halim 'dexter' Nasri on January 9, 2010 at 8:08 PM

    aku rse xlama ni..tgk team2 yg lain..xley survive dlm liga...my team..terkubur mcmtu je...tambah posmen yg kerja tetap mmg posmen...