haloo! haloo!

Salam Sejahtera, kaifa halukum? ana berharap agar semoga antum semua sehat walafiat.Insyaalah.. Ya,seperti tribute2 yang lalu, ruangan tribute pada kali ini akan membicarakan tentang seorang warga pendidik yang telah berjasa kepada kita semua semasa di alam pre-medic dahulu.

Antum semua mesti ingat lagi bukan kepada Puan Su? nama hot dan glamour yang dipanggil ialah Kak Su. Jikalau tak ingat,memang anak murid yang derhaka, tidak ingat akan gurunya sendiri. Semoga antum semua ingatlah yer. Puan Su antara warga pendidik di ACMS, yang telah banyak menolong ana dan antum semua. ya kan? beliau bukanlah seorang penyebar dakwah banoolisme, bukanlah seorang yang tahu segala-galanya tentang ilmu kimia, beliau bukanlah seorang pemandu van @ bus yang telah bawak kita semua ke air terjun bersama - sama, dimana mawi dan rakan-rakan bermandi-manda tanpa seseurat benang pun, faiz cuba menangkap ikan dan udang liar, ajis diculik bunian hutan, perempuans pula sibuk mencari port supaya tidak dapat dilihat ketika mandi, malu~. itu semua nostalgia indah.

Anatomi dan Fisiologi serta Biologi, antara bidang kegemaran nya. kepakaranya, diturunkan kepada kita semua walaupun segelintir antum hanya menyiapkan tutorial yang diberi Paun Su sebelum 1 jam kelas bermula, hebat bukan antum semua?!

Garang, berdedikasi, baek, penyayang, bersifat keibuan, funny, peramah, tegas. Antara sifat-sifat mahmudah yang dapat dilihat pada keperibadian beliau. Antum semua mesti pernah kena marah dengan dye bukan, dye marah utk kebaikan kita semua. Siape tak hot kalau tengah lecture...tido, main, tido, gosip-gosip, tido, tak belajar, tido, korek idung, wat muka malas,..


" akak bukan ape..u all semua kene la rajin belajar, untuk masa depan u all semua juga "


Puan Su anak jati Kelantan, Kelantan bagus juga, seperti Perak mengeluarkan produk2 berkualiti, betul x Salikin? Johor?? ceyh,hampeh. terkadang terdengar juga sleng-sleng Kelantan ketika dye berbicara dalam Bahasa Inggeris. 'wada' iaitu water. Maaf Kak Su,, kami tiada niat langsung nk kutuk. nie sume anak adam punya pasal. jahat ya rabbi!!, mashyallah, hanya tuhan sahaja yang tahu. kau bace x nie anak adam? berubah la, sedar2 diri, da tua kau.

Puan Su paling hangat kalu de antara antum sume mintak naek cgpa la,markah la, ape2 la.. mintak-mintak sampai menangis-nangis. kita semua perlu bersyukur atas ape yg diberi, laen hari berusaha lagi, akan dapat juga akhirnya. betul. Erm seperti yang antum semua tahu, sebelum Puan Naza memberi kuliah tentang sistem reproduksi dimana Peter anak Bihos menjadi model uterus. haha! sebelum tu ialah kuliah terakhir Puan Su. sbb pada masa tuh dye tengah bersedia nk dapat baby baru.


Inilah baby baru Puan Su. Ahmad namenyer. comel bukan?

Erm, ana rase sudah cukuplah sampai disini sahaja. ana sudah capek menaip. Puan Su antara seseorang yang antum perlu ingat sampai bila-bila, kerna tanpa dye, kita semua tidak akan dapat mengapai cita-cita untuk menjadi seorang dokter. selamat berjaya kepada antum semua tak kira dimana berada. all da best !! Terima kaseh banyak-banyak Puan Su, hanya tuhan dapat membalas jasa baekmu. Aman tiada perang!

Comments

4 Responses to “Tribute #4”

  1. Anonymous on October 27, 2009 at 6:49 PM

    untuk memperlengkapkan pengetahuan antum semua , orang johor hanya jahat di belah2 pontian sana , belah kukup dan pekan nenas , yang lain , baiknya ya rabbi lagi2 belah skudai

    bagi pelajar yang mandi tanpa seurat benang itu , kami semua memakai swimming suit bukan daripada benang , yang micheal phelps pakai itu , tak cayer tanye anak jitra , kami angkat di padang besar

  2. usus kecik on October 27, 2009 at 10:10 PM

    ana setuju dengan apa yg anak skudai katakan..
    kami bersabung nyawa kot beli swimming suit tu..
    kepada anak skudai, apakah molek jika pengalaman tersebut di post kan?

  3. Elias on October 27, 2009 at 10:19 PM

    ya.sedang molekla tuan duck berbicara.*gaya lucah*
    disini anak adam masih seperti dulu dan merindui kamu semua.haha.

  4. Ikmal Fayadh on October 28, 2009 at 12:07 AM

    alah! antum suma ber-swimming suit lah konon.ingat ana tak tahu,,??

    baek x payah, kalau setakat maen2 pasir kat tepi air terjun. lawan buat istana pasir.