1. sepanjang aku ada kat jakarta, ramai teman-teman memanggil aku munjir.

2. aku cool. tkde pape.

3. kat indon pun disebabkan oleh perkataaan rejeki , jaman, jebra, jakat, jikir, jintron, oleh yang demikian nama aku juga disebut munjir oleh teman-teman indonesia.

4. entah mcm mane, masa gamalial (orientasi) , ada ahli kumpulan aku panggil aku ashraf sinclair sebab untuk dia, menyebut munzir itu susah walaupun berkali-kali aku ajar dia sebut Z!! oleh itu ahli-ahli yang lain juga memanggil ashraf sinclair.

5. kenapa ashraf sinclair......??

6. karang aku cakap alasannya korg mesti tak setuju. bagi sang pria, aku tahu korang jeles. hoho. tapi, fakta mesti diketengah kan. betul tak?

7.mungkinkah kerana ciri-ciri phisikal? ( hoho budget la plak aku )

8. well, beauty lies on the eyes of the beholder. :)

9. salam sinclair. dari jakarta. trimas.

Comments

8 Responses to “bukan munjir, sinclar plissss . hek hek.”

  1. usus kecik on October 24, 2009 at 8:58 PM

    sial je pos pasal diri sniri..
    geli kot

  2. Ikmal Fayadh on October 25, 2009 at 12:20 AM

    ashraf sinclair??
    xmau2,,i nak munjir gak!
    dgr cam lagi cute~

  3. AZWAN on October 25, 2009 at 12:44 AM

    siot jer....aku rse org yg panggil ko 2 ad maslah cm ko r....biseksual...haha..
    org jakarta xpndai dow....
    org sisni relx je pnggil aku azwan...

  4. munzir on October 25, 2009 at 2:39 PM

    bukan joe flijow......?

  5. AZWAN on October 25, 2009 at 10:07 PM

    2 org2 kte yg panggil.....
    haha
    nme glamour r ktekn.....
    sbnr nya ad hikmah 2 diorg xley sebut nme ko...
    nnt ko baru igt balik jasa mr Q..haha

  6. Anonymous on October 26, 2009 at 12:45 AM

    eeeewwwwwwww....
    blah ar munzir!!!!!
    prasan3!!!!!
    munjir gak sedap la wei...XD

  7. munzir on October 26, 2009 at 10:21 PM

    hahaa raden jeles. btol la tu bak kata ajis. nama glamour. baru la komerSIAL sket.. hahah

  8. munzir on October 26, 2009 at 10:21 PM

    hahaa raden jeles. btol la tu bak kata ajis. nama glamour. baru la komerSIAL sket.. hahah